Invitatie participare
Investeşte în oameni !
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară nr. 5 ”Promovarea măsurilor active de ocupare”
Domeniul major de intervenție 5.2 ”Promovarea sustenabilității pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce
privește dezvoltarea resurselor umane și ocuparea fortei de muncă”
NR. 1065 / 16 decembrie 2014
Denumirea Achizitorului: Fundaţia RUHAMA
Adresa Achizitorului: Str. Universitatii nr. 4 Campus Stiinte Socio-Umane Mun. Oradea Jud. Bihor Cod poştal
410057 Romania
Persoana de contact: Daniela Tutos
Adresa e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Titlul proiectului POSDRU: “CARIERE – Forme noi de ocupare a persoanelor din mediul rural
al Județului Olt”
Numărul Contractului de finantare: POSDRU/139/5.2./G/127025
Calitatea Achizitorului în cadrul Proiectului: Beneficiar
Denumirea achiziţiei: Furnizarelaptop-uri cu sisteme de operare, licenţe şi programe antivirus
Cod CPV: 30213100-6 48620000-0 48310000-4 48761000-0 30200000-1
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
FUNDAŢIA RUHAMA, cu sediul in Oradea, Str. Universităţii nr.4, website: www.ruhama.ro , organizează procedura de achizitie directa în vederea furnizării a 4 (patru) laptop-uri cu sisteme de operare, licenţe şi programe antivirus fiecare, Cod CPV 30213100-6 48620000-0 48310000-4 48761000-0 30200000-1, conform cerinţelor cuprinse în Specificaţiile Tehnice care fac parte integrantă din Documentaţia de atribuire.
Nu sunt acceptate ofertele alternative. Nu sunt acceptate ofertele partiale.
Procedura de atribuire aplicată
Achiziţia directa, având în vedere Ordinul ministrului fondurilor europene nr. 1120 din15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privati in cadrul proiectelor finantate din instrumente structurale, obiectivul "Convergenta publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.650/22.10.2013.
Locul furnizăriia 4 (patru) laptop-uri cu sisteme de operare, licenţe şi programe antivirus
La sediul Fundaţiei Ruhama, Oradea, Str. Universităţii nr.4.
Categoria si descrierea produselor care urmeaza sa fie furnizate
Furnizare a 4 (patru) laptop-uri cu sisteme de operare, licenţe şi programe antivirus fiecare, Cod CPV 30213100-6 48620000-0 48310000-4 48761000-0 30200000-1.
Produsele constând în 4 (patru) laptop-uri cu sisteme de operare, licenţe şi programe antivirus, care urmează a fi achiziţionate, sunt destinate implementării a Proiectului “ CARIERE – Forme noi de ocupare a persoanelor din mediul rural al Judeţului Olt, POSDRU/139/5.2./G/127025ID 127025, care se va derula până la data de 29 August 2015.
Modalitatea de obtinere a documentatiei de atribuire
Documentaţia de atribuire şi alte informaţii referitoare la prezenta procedură pot fi obţinute de la sediul Achizitorului din Str. Universitatii nr. 4 Campus Stiinte Socio-Umane, Mun. Oradea, Jud. Bihor Cod, poştal 410057, e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. sau de pe site-ul www.ruhama.ro - site-ul Achizitorului, sectiunea – Achizitii.
Modalitatile de finantare si de plata
Plata se va face prin virament bancar din contul de proiect al beneficiarului in contul indicat de furnizor.
Contractul POSDRU/139/5.2./G/127025 este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, ,,Investeste in oameni!’’.
Termenul limita de primire a ofertelor
19.12.2014, ora 10.00
Modul de prezentare a ofertelor si adresa la care se transmit ofertele
Ofertele se transmit la urmatoarea adresa: Oradea , Universitatii nr. 4 Campus Stiinte Socio-Umane sau pe mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea., pana la data de 19.12.2014, ora 10.00
Mai multe informatii despre Fondul Social European sunt disponibile la adresa de internet www.fseromania.ro .
MANAGER DE PROIECT,
DANIELA TÜTÖS