SOLICITARE OFERTĂ DE PREŢ

Data publicării

SOLICITARE OFERTĂ DE PREŢ

Oferta va fi transmisă până la 10 noiembrie 2014, ora 12.00


Beneficiar: Fundaţia Ruhama 

Titlul Proiectului POSDRU: „Calificarea angajaților - premisă pentru creșterea competitivității economice în regiunile Nord-Vest, Vest și Sud-Vest ale României”

ID Proiect: POSDRU 138335

Linia de finanţare: POSDRU
Denumirea contractului de achiziţie: Contract de Achiziții Materii Prime

Obiectul contractului de achiziţie: Achiziționare de materii prime pentru desfasurarea cursului de formare profesionala in ocupatia „Lucrator în comerț ” ce se desfășoară în localitatea Cluj-Napoca, județul Cluj, localitate unde vor fi livrate materiile prime achiziționate.

Materialele solicitate spre a fi ofertate sunt:

  1. Pungi hârtie MGB 15 + 9x34 cm, 40x1 set (1.000 buc.);
  2. Pungi de hârtie MGB 23 + 7x42 cm, 20x1 set (1.000 buc.);
  3. Pungi de hârtie MGB 13 + 5.5x25 cm, 40x1 set (1.000 buc.);
  4. Pungi hârtie MGB 13 + 4x30 cm, 20x1 set (1.000 buc.);

Cod CPV Închirieri: 30197610-5
Prin prezenta, vă invităm să participaţi la procedura organizată pentru atribuirea prin achiziţie directă a „contractului de achiziții materii prime”.

Obiectul achiziţiei directe: Achiziția de materii prime, consumabile – pungi de hârtie, pentru organizarea orelor de practică în procesul de formare profesională

Detalii tehnice:

           -       ofertantul deţine CAEN sau deţine dreptul de a atribui spre folosinţă;

           -       achizițiile vor fi livrate in localitatea Cluj-Napoca, judetul Cluj, la adresa specifica comunicata ofertantului;

MODALITATI  PLATA

Plata se va realiza cu precădere utilizând implementarea mecanismului cererii de plată aprobat de Ministerul Fondurilor Europene. Executantul este de acord să accepte un termen de plată de 45 de zile de la data emiterii facturii, perioadă necesară pentru implementarea tuturor procedurilor standard aferente Mecanismului Cererii de Plată.


 

OFERTA VA CONȚINE obligatoriu următoarele informații:

Numele Companiei:

Adresa:

Cod fiscal:

Tel/fax:

E-mail:

Nr. Înregistrare _______/_____________

 

 

OFERTA DE PRET

 

Tip servicii /lucrări/produse

 

Unitate de măsura

Cantitate

Cost unitar  lei, FĂRĂ TVA

 

Total valoare contract FĂRĂ TVA  lei

Pungi hârtie MGB 15 + 9x34 cm

 

 

 

 

Pungi de hârtie MGB 23 + 7x42 cm

 

 

 

 

Pungi de hârtie MGB 13 + 5.5x25 cm

 

 

 

 

Pungi hârtie MGB 13 + 4x30 cm

 

 

 

 

 

 

Pentru comunicarea cu organizația, vă rugăm să utilizați:

Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. și Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.

sau

adresa: str. Universității nr. 4, Oradea

 

 

Director Executiv,

Alina ONCHIŞ