Atelier de lucru si dezbateri


Cadrele didactice implicate în programe de intervenție care diminuează și opresc abandonul școlar al copiilor care provin din medii excluse social, din comunități de romi

 

Fundația Ruhama în colaborare cu Casa Corpului Didactic din Oradea organizează Atelierul de lucru pentru Cadrele Didactice din Aușeu și Borod în 19 – 20 februarie 2015 cu scopul de a crește participarea părinților romi în procesul de luare a deciziilor și echilibrarea reprezentării în structurile de părinți de la nivelul școlii ale tuturor etniilor conviețuitoare în comunitățile Luncșoara și Borod și de a reduce și stopa abandonul școlar. Programele de intervenție dezbătute în atelier sunt cele de tipul Școala Părinților, programe de formare de abilități de viață și sociale pentru copii și părinți, Programul Povestea Ta și Programul Cooperare Familie – Școală - Comunitate.

 

În parteneriat cu Liceul Teoretic „Gabriel Țepelea” Borod și Școala „Alexandru Roman” Aușeu, Fundația Ruhama utilizează experiența acumulată în a iniția programe complementare sistemului public educațional, programe care cresc accesul, participarea și rezultatele preșcolare și școlare ale copiilor romi prin proiectul Participare activă și deplină pentru educație de calitate în comunitățile interetnice rurale”, Proiect finanțat prin granturile SEE, 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România, în valoare de 83.300 Euro.